Akcie otevřely na ceně 36,75 USD, zatímco cena při primární veřejné nabídce činila 30 USD.
Firma se sídlem v Bostonu nabídla v úterý 19,2 milionu svých akcií v rámci IPO. Jejich cena byla vyšší než původně očekávaný rozsah a vynesla 576 milionů dolarů. Z této částky se určité procento dostane současným investorům, kteří prodali část svých akcií.
Po IPO měla firma Klaviyo hodnotu 9,2 miliardy dolarů. Firmy BlackRock a AllianceBernstein uzavřely dohodu o koupi akcií v celkové hodnotě až 100 milionů dolarů, což tvoří významnou část celkových příjmů z IPO.
„Každá spotřebitelská firma buduje více a chytřejších digitálních vztahů se svými zákazníky. Jedná se o velmi trvalý trend. My jsme teprve na jeho začátku,“ řekl Andrew Bialecki, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Klaviyo.
„Být veřejnou společností ukazuje, že v tom jedete dlouhodobě.“
Úspěšný debut společnosti Klaviyo by podtrhl oživení trhu IPO, který byl téměř 18 měsíců u ledu poté, co konec režimu snadných peněz přiměl investory zpochybnit ocenění vysoce prosperujících startupů.
Jak společnost Arm, tak i Instacart měly v nedávné době silný vstup na burzu, avšak po svém prvním dni na trhu ztratily většinu svých zisků. Přesto jejich akcie stále kotví nad jejich původními cenami z IPO.
Klaviyo, založená v roce 2012 softwarovými inženýry Bialeckim a Edem Hallenem, poskytuje služby v oblasti ukládání a analýzy dat pro e-commerce značky. Díky tomu mohou tyto značky zasílat cílené marketingové e-maily a zprávy potenciálním klientům.
Zdroj: Reuters, zdroj úvodní fotografie: Bloomberg