Salátový řetězec vykázal tržby ve výši 158 milionů USD, čímž překonal konsensuální odhad LSEG ve výši 152 milionů USD. Tržby vyskočily o 26% ze 125,1 milionu USD v předchozím roce.
Společnost vykázala čistou ztrátu 26,1 milionu USD, což představuje ztrátu 23 centů na akcii. V předchozím čtvrtletí činila čistá ztráta společnosti 33,7 milionu USD, což je ztráta 30 centů na akcii.
Společnost Sweetgreen rovněž zvýšila výhled tržeb a upraveného zisku EBITDA na celý rok. Akcie společnosti v roce 2024 zatím vzrostly o 179%.
Zde se podívejte, jak si společnost vedla ve srovnání s odhady analytiků LSEG:
- Ztráta na akcii: Kč: 23 centů
- Tržby: 158 milionů USD oproti očekávaným 152 milionům USD
Jonathan Neman, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Sweetgreen, v hovoru s analytiky uvedl, že společnost v prvním čtvrtletí otevřela šest nových restaurací. Neman vyzdvihl úspěch provozovny South Lake Union v Seattlu, která „měla jeden z nejsilnějších otevíracích týdnů v nedávné historii společnosti“.
„Takováto otevření ukazují, že naše značka má podstatně větší dosah, než je naše současná fyzická stopa, a že pro náš koncept definující kategorii existuje obrovské bílé místo,“ řekl analytikům během hovoru k výsledkům po čtvrtečním uzavření obchodování.
Společnost Sweetgreen začala ve svých restauracích nasazovat roboty pro úkoly, jako je výdej zeleniny a míchání salátů, v loňském roce. Robotická technologie, nazvaná „Infinite Kitchen“, byla poprvé nasazena v květnu 2023 při otevření pilotní prodejny společnosti v Naperville ve státě Illinois.
Neman dodal, že společnost zůstává „na dobré cestě“ k otevření přibližně sedmi nových automatizovaných restaurací Infinite Kitchen v roce 2024 a v příštím roce plánuje zřídit další. Podle společnosti StreetAccount byli analytici prvními výsledky provozoven Infinite Kitchen „ohromeni“.
V úterý společnost oznámila, že v rámci rozšíření nabídky bílkovin přidává do jídelního lístku steaky s karamelizovaným česnekem, proteinový talíř se sekanou teplou miskou a zelný salát Caesar se steaky.
„Během naší testovací fáze v Bostonu jsme viděli, že se karamelizovaný česnekový steak rychle stal oblíbenou večeří, přičemž steak tvořil téměř každou pátou objednávku večeře,“ uvedl Nicolas Jammet, ředitel konceptu a spoluzakladatel společnosti Sweetgreen, v tiskové zprávě. „Jsme nadšeni, že můžeme zákazníkům přinést více toho, na co mají chuť v každé části dne.“
Zdroj: CNBC, zdroj úvodní fotografie: Bloomberg