Společnost vykázala ve čtvrtletí končícím 31. března zisk ve výši 7,86 miliardy rupií (94,2 milionu USD), což je o 7,1% více než v loňském roce, ale nedosahuje očekávání analytiků ve výši 7,99 miliardy rupií podle údajů LSEG.
Segment šperků společnosti Titan, který zahrnuje značky Tanishq a CaratLane, vzrostl o 19% díky zdravému přílivu kupujících a dvoucifernému procentuálnímu růstu tržeb ve stejných prodejnách, uvedla společnost ve své čtvrtletní aktualizaci minulý měsíc.
Celkové tržby vzrostly o 17%, uvedla společnost.
Přesto tento segment nedosáhl 23% růstu, který vykázal ve stejném období loňského roku.
Vyšší ceny zlata se výrazně podepsaly na nákladech společnosti Titan, které vyskočily o 18% na 10,43 miliardy rupií. Světové ceny zlata ve sledovaném čtvrtletí vzrostly o 8,2%.
Zisková marže společnosti Titan před úroky a zdaněním se během čtvrtletí snížila na 11,1% z 12%.
Zdroj: Reuters