To vše je součástí strategie této luxusní fitness společnosti, která chce rozvíjet svou značku investicemi do pickleballu.
V rámci tohoto cíle společnost Life Time v úterý oznámila, že se spojila s firmou Lululemon a jmenovala ji oficiálním partnerem pro oblečení Life Time pro pickleball a tenis. Tento vztah zahrnuje prodej oblečení Lululemon online v klubech Life Time a spolupráci na klíčových pickleballových akcích.
„Toto partnerství podtrhuje mimořádný růst těchto sportů a spojuje nejlepší sportovní oblečení s nejlepšími zážitky z tenisu a pickleballu,“ uvedla Celeste Burgoyne, prezidentka pro Ameriku a globální inovace pro hosty společnosti Lululemon.
Společnost Life Time, založená v roce 1992, má v současné době více než 170 „atletických venkovských klubů“ po celé zemi.
Tyto kluby hledají nové kreativní způsoby, jak Ameriku znovu přimět k pohybu, protože fitness prostředí se po Covid-19 vyvíjí. Generální ředitel a zakladatel Life Time Bahram Akradi, sám vášnivý hráč pickleballu, sází na to, že tento žhavý sport podobný tenisu bude tímto katalyzátorem.
„Pickleball funguje. Je stále plný,“ řekl pro CNBC.
A stále se rozrůstá. V sobotu společnost Life Time představila největší krytou pickleballovou destinaci na Manhattanu, která se nachází jen několik bloků od nádraží Penn Station. Klub o rozloze 54 000 metrů čtverečních má sedm pikleballových hřišť na úrovni ulice, která byla oficiálně otevřena 15. dubna.
Akradi uvedl, že společnost instalovala nové hrací plochy nebo přestavěla tenisové kurty po celé zemi a nyní nabízí více než 700 pickleballových hřišť po celé zemi. Stala se tak největším poskytovatelem stálých hřišť na pickleball v zemi.
Akradi odhadl, že společnost již do pickleballu investovala 50 až 100 milionů dolarů a že společnosti Life Time přinesl 6 až 7% členských příspěvků.
„To je značná částka. Je to velké číslo,“ řekl.
Společnost Life Time také navázala spolupráci s profesionálními hráči pickleballu a pořádá na hřištích společnosti téměř tucet turnajů v pickleballu, přičemž některé z nich dokonce vysílala celostátní televize. Například tento týden se na hřišti Life Time v Peachtree Corners v Georgii uskuteční turnaj Atlanta Open, který je součástí PPA Tour a kterého se má zúčastnit 16 000 lidí.
Agassi nedávno začal hrát pickleball, což je sport s menším dopadem, poté, co se jeho tělo léta opotřebovávalo v důsledku jeho slavné tenisové kariéry.
„Myslím, že ať jsme teď kdekoli, v příštích pěti až sedmi letech bude tento sport hrát desetkrát více lidí,“ řekl Agassi televizi CNBC. Pickleball podle něj uspěje, protože podporuje zdravé návyky, buduje komunitu a má nízký vstupní bod pro začátečníky.
V únoru společnost Life Time jmenovala Agassiho prvním předsedou nově vytvořené rady společnosti pro pickleball a tenis, jejímž úkolem bude zvýšit prestiž tohoto sportu, jeho programování a ligy.
„Doufám, že se rozšíří na vysokých školách a že se rozšíří na olympijských hrách,“ řekl Agassi.
Mimo kurt nyní Life Time nabízí rady od špičkového hráče pickleballu Johnse. Společnost minulý měsíc oz
námila, že on a jeho bratr Collin budou členům poskytovat 70 instruktážních videí, která hráčům pomohou posunout jejich hru na vyšší úroveň.
„Spolupracovali jsme se společností Life Time, protože se hodně věnují šíření pickleballu a jejich členové se chtějí zlepšovat,“ řekl Johns televizi CNBC.
Johns měl možnost sledovat exponenciální růst tohoto sportu v první řadě a uvedl, že od roku 2021 zaznamenal desetinásobný nárůst svého platu, protože pickleball získal více sponzorů a mediálních práv.
Strategie společnosti Life Time v oblasti pickleballu již přináší první výsledky.
Zatímco akcie společnosti Life Time od března 2023 do března 2024 klesly o zhruba 23%, její zpráva o výsledcích za první čtvrtletí ukázala, že celkové příjmy vzrostly oproti březnu loňského roku o 85 milionů dolarů, upravený zisk EBITDA o více než 20% a počet čistých členů se zvýšil o 38 000.
Analytici viní z nedávné špatné výkonnosti akcií kombinaci obav souvisejících s makrem, rozvahou a úroky.
„LTH zůstává podle našeho názoru nejvíce podceňovaným příběhem v našem pokrytí a možná i v širším spotřebitelském prostoru,“ napsal 1. května analytik Guggenheim.
Zdroj: CNBC, zdroj úvodní fotografie: Bloomberg