McDonald’s se zaměřuje na automatizaci procesů a zefektivnění služeb v rámci svých prodejen. Navrhovaná expanze by měla představovat nejintenzivnější růstové období v historii společnosti.
Kromě toho společnost plánuje do roku 2027 zvýšit počet uživatelů svého věrnostního programu na 250 milionů, což by mělo vést k ročnímu obratu 45 miliard dolarů (přibližně bilion Kč). Aktuálně má program 150 milionů aktivních uživatelů, kteří generují tržby ve výši přes 20 miliard dolarů.
Do konce tohoto roku má McDonald’s v plánu otevřít 2000 nových poboček. Nově otevřené restaurace by měly v příštím roce zvýšit tržby celé sítě o dvě procenta a o 2,5 procenta v následujících letech. Tento údaj zahrnuje jak restaurace provozované přímo společností, tak franšízované pobočky.
McDonald’s působí také v České republice od roku 1992 a nedávno otevřel svou 118. pobočku v Ovčárech nedaleko Kolína.
Zdroj: ČTK