Podnětem k přezkoumání norského regulačního orgánu bylo více než tucet hlášení zákazníků, kteří v roce 2022 zaslali úřadu informace o náhlém zlomení dílů zavěšení, jako je například zadní spodní řídicí rameno.
„Norský úřad pro veřejné silnice se domnívá, že zlomení zadního spodního řídicího ramene nepředstavuje nepřijatelné riziko a že neexistuje žádný důvod pro požadavek na stažení vozidel z trhu,“ uvedl regulátor v prohlášení.
Dodal však, že „bude situaci nadále pečlivě sledovat“.
Společnost Tesla na žádost o komentář bezprostředně nereagovala.
V předchozí odpovědi regulátorovi ze srpna 2023 však Tesla uvedla, že se domnívá, že existuje malá pravděpodobnost závažného problému s narušeným nebo zlomeným zadním spodním řídicím ramenem.
K tomu, aby orgán dohledu nad bezpečností provozu přijal opatření, by závada musela představovat významné bezpečnostní riziko.
Zdroj: Reuters