Uživatelé v Kanadě, Británii, Francii a dalších zemích hlásili problémy s přístupem k platformě X i X Pro, dříve známé jako TweetDeck.
Podle údajů Downdetectoru mělo s platformou problémy více než 7 000 uživatelů v Kanadě a Británii.
Downdetector sleduje výpadky na základě shromažďování hlášení o stavu z několika zdrojů včetně uživatelů.
Příčina výpadku, který začal krátce po 12:00 SELČ (05:00 SEČ), zatím není známa a e-maily adresované komunikačnímu týmu a týmu podpory společnosti X se vrátily zpět.
Uživatelé na X, vlastněném miliardářem Elonem Muskem, zaznamenali nemožnost zobrazit příspěvky a obdrželi zprávu „Vítejte na X!“. Uživatelé X Pro se setkali se zprávou „Čekáme na příspěvky“.
Platforma sociálních médií čelila po Muskově akvizici za 44 miliard dolarů otřesům a nejistotě, což vedlo k propouštění, včetně mnoha inženýrů odpovědných za opravu a prevenci výpadků služeb, uvedly již dříve zdroje agentury Reuters.
Uživatelé se obrátili na aplikaci Threads (META.O) konkurenční společnosti Meta a diskutovali o výpadku, přičemž uváděli potíže s přístupem k příspěvkům, odpovědím a profilům na X.
Zdroj: Reuters, zdroj úvodní fotografie: Citizen Digital