Podle deníku New York Times to přichází v době, kdy společnosti, dříve známé jako Twitter, hrozí, že do konce roku přijde o příjmy z reklamy ve výši až 75 milionů dolarů, protože velké značky pozastavují své marketingové kampaně na této platformě.
Společnost X, která pravidelně nezveřejňuje údaje o uživatelích, nebylo možné okamžitě kontaktovat, aby se vyjádřila k tomu, jak se prosincové registrace srovnávají s průměrem nebo proč Yaccarino tento údaj zveřejnil. Miliardář a majitel Elon Musk v červenci uvedl, že stránka má 540 milionů uživatelů měsíčně.
Několik společností, včetně společností Apple, Disney (DIS.N), Warner Bros Discovery (WBD.O), Comcast (CMCSA.O), Lions Gate Entertainment (LGFa.N), Paramount Global (PARA.O) a IBM (IBM.N), v listopadu uvedlo, že pozastavují své reklamy na X.
Musk proklel inzerenty, kteří z platformy utekli poté, co souhlasil s uživatelem, který nepravdivě tvrdil, že Židé podněcují nenávist vůči bělochům.
Ve zprávě skupiny Media Matters, která se zabývá monitorováním, byly vedle příspěvků na X nalezeny reklamy velkých společností, které podporovaly nacismus. Platforma podala koncem listopadu na Media Matters žalobu, v níž ji obvinila z pomluvy.
Zdroj: Reuters, zdroj úvodní fotografie: Search Engine Journal