Proč akcie společnosti Duolingo v únoru vzrostly o 34 %

Nejnovější čísla společnosti Duolingo vyvolala na Wall Street pozdvižení a společnost se na trhu s e-learningem stává hlavním tahounem.

Dle informací od S&P Global Market Intelligence, akcie společnosti Duolingo (DUOL) v únoru zaznamenaly růst o 33,6 %. Vydání zprávy o výsledcích společnosti, jež značně zamíchalo kartami na trhu, odstranilo dřívější pokles hodnoty akcií tohoto specialisty na jazykové vzdělávání, který se začal projevovat okolo svátečního období.

Čtvrté čtvrtletí společnosti Duolingo v číslech

Analytici na Wall Street předpovídali, že firma oznámí zisk přibližně 0,17 USD na zředěnou akcii s tržbami dosahujícími téměř 148 milionů USD za čtvrté čtvrtletí. Avšak firma skutečně reportovala zisk ve výši 0,26 USD na akcii a tržby 151 milionů USD. Tím pádem její tržby vzrostly meziročně o 45%, čímž mírně předčily předpoklady trhu, a ekonomické výsledky se z původní ztráty 0,35 USD na akcii obrátily na zisk rychleji, než se předpokládalo.

Ještě významnější je, že Duolingo ohlásilo impozantní nárůst v počtu uživatelů a předplatitelů. Počet měsíčně aktivních uživatelů (MAU) se zvýšil meziročně o 46 % a počet denně aktivních uživatelů (DAU) vzrostl o 65 %. Přestože většina uživatelů Duolinga nadále preferuje bezplatnou verzi aplikace s reklamami, počet placených předplatitelů se zvýšil o 57 %.

Zdroj: Google Finance

Dlouhodobé ambice zelené sovy

Duolingo v roce 2023 projevilo výraznou inovační aktivitu. Společnost uvedla nové kurzy matematiky a hudby, které jsou v současné době k dispozici pouze pro iOS uživatele, s plány na rozšíření na webové a Android platformy, a představila nové funkce založené na umělé inteligenci, které by mohly efektivně konkurovat tradičním učitelům.

Statistiky hovoří jasně: Duolingo zaznamenalo loni výrazný nárůst uživatelů a ziskovosti. Jeho strategie nabízet zábavné a zapojení nabídky v kombinaci s efektivní marketingovou strategií zaměřenou na silnou online přítomnost na sociálních sítích se ukázala být účinná. Ikonický zelený maskot Duo se stal nezapomenutelným symbolem ve reklamách, včetně těch na Super Bowl.

CEO a spoluzakladatel společnosti Duolingo, Luis von Ahn, má za cíl „poskytnout nejlepší vzdělání na světě a zpřístupnit ho všem“. Tento ambiciózní plán se zdá být v dosahu vzhledem k rychlému růstu společnosti a inovativnímu přístupu k vzdělávání.

Rostoucí zájem o jejich nové matematické a hudební služby, které jsou prezentovány v typickém Duolingo stylu, naznačuje rychlejší růst než u jejich původních jazykových kurzů. Rozšířením tohoto modelu na další obory, kde by herní opakování mohlo být účinné, by Duolingo mohlo v budoucnu přetvořit na celospektrální vzdělávací platformu.

Zdroj: The Motley Fool, zdroj úvodní fotografie: Forbes

Chcete začít obchodovat a nevíte jak na to? Zanechte nám na sebe kontakt a my Vám rádi a nezávazně poradíme.

    Facebook
    Twitter
    LinkedIn