Přidružené korejské automobilky vydaly od roku 2016 řadu stažení pro problémy s brzkovým systémem Antilock (ABS) a hydraulické elektronické řídicí jednotky (HECU) vyráběné stejným dodavatelem .
Národní správa bezpečnosti silničního provozu (NHTSA) uvedla, že otevírá dotaz na audit, aby vyhodnotil včasnost rozhodování Hyundai a Kia “a dodržování požadavků na podávání zpráv a porozuměla různým popisům vady a opravných prostředků mezi těmito staženími.“
Hyundai uvedl, že „plně spolupracuje s NHTSA „ dává bezpečnost našich zákazníků a zaměstnanců jako nejvyšší prioritu ve všem, co děláme. “Kia řekla, že„ během svého přezkumu bude úzce pracovat z NHTSA “.
Korejští výrobci automobilů v září si vzpomněli na kombinované 3,37 milionu vozidel ve Spojených státech kvůli riziku požárů motoru a řekli majitelům, aby zaparkovali venku a mimo struktury, dokud nebudou opravy dokončeny.
Automobilka uvedla, že interní úniky brzdové kapaliny mohou způsobit zkrat , která by mohla vést k požáru.
Hyundai v září uvedl, že má zprávy o 21 požárech a 21 dalších tepelných incidentů od roku 2017, zatímco Kia má zprávy o nejméně 10 potvrzených požárech a incidentů.
Kia uvedla, že HECU ve vozidlech může zažít elektrickou krátkou část v důsledku úniku brzdové kapaliny. Hyundai uvedl, že modul ABS může interně unikat brzdovou kapalinu a způsobit elektrickou krátkou část.
Hyundai a Kia se dohodly na rekordních 210 milionů USD skrze občanskoprávní vyrovnání, co NHTSA uvedla, že si včas nevzpomněli na 1,6 milionu vozidel s problémy na motoru a nepřesně nahlásili některé informace.
Zdroj: Reuters