Bloomberg

Slabý růst tržeb společnosti McDonald’s

Společnost McDonald's (MCD.N) se chystá vykázat postupný pokles růstu tržeb již čtvrté čtvrtletí v řadě, protože spotřebitelé s nízkými příjmy stále váhají, zda se mají stravovat venku, i když se je řetězce rychlého občerstvení snaží nalákat na hodnotná menu.

Tento hamburgerový gigant oznámí výsledky za první čtvrtletí v úterý, čímž odstartují výsledky hospodaření amerických restauračních řetězců, přičemž přední hráči jako Starbucks (SBUX.O) a Yum Brands (YUM.N), mateřská společnost KFC, oznámí výsledky později v tomto týdnu.

„Očekáváme, že návštěvnost bude i nadále negativní, a domníváme se, že průměrný účet bude i nadále pod tlakem velkých slev s cílem obnovit návštěvnost u spotřebitelů s nižšími příjmy,“ uvedl analytik BTIG Peter Saleh.

McDonald’s se opírá o své dolarové menu a nabízí položky v cenových relacích 1, 2 a 3 dolary, aby nalákal strávníky s omezeným rozpočtem, zatímco Wendy’s tento měsíc nabídl některé položky za pouhý dolar při objednávkách zadaných prostřednictvím aplikací. 

Společnost Taco Bell také v lednu uvedla na trh nové cenově výhodné menu Cravings Value Menu, které nabízí některé burritos a tacos za 3 dolary a méně.

Zdroj: Reuters, zdroj úvodní fotografie: Bloomberg

Chcete začít obchodovat a nevíte jak na to? Zanechte nám na sebe kontakt a my Vám rádi a nezávazně poradíme.

    Facebook
    Twitter
    LinkedIn