Tento hamburgerový gigant oznámí výsledky za první čtvrtletí v úterý, čímž odstartují výsledky hospodaření amerických restauračních řetězců, přičemž přední hráči jako Starbucks (SBUX.O) a Yum Brands (YUM.N), mateřská společnost KFC, oznámí výsledky později v tomto týdnu.
„Očekáváme, že návštěvnost bude i nadále negativní, a domníváme se, že průměrný účet bude i nadále pod tlakem velkých slev s cílem obnovit návštěvnost u spotřebitelů s nižšími příjmy,“ uvedl analytik BTIG Peter Saleh.
McDonald’s se opírá o své dolarové menu a nabízí položky v cenových relacích 1, 2 a 3 dolary, aby nalákal strávníky s omezeným rozpočtem, zatímco Wendy’s tento měsíc nabídl některé položky za pouhý dolar při objednávkách zadaných prostřednictvím aplikací.
Společnost Taco Bell také v lednu uvedla na trh nové cenově výhodné menu Cravings Value Menu, které nabízí některé burritos a tacos za 3 dolary a méně.
Zdroj: Reuters, zdroj úvodní fotografie: Bloomberg