Akcie se před zvoněním propadly o 4%, přestože výrobce balených potravin ponechal své cíle pro fiskální rok 2024 beze změny.
Na rozdíl od roku 2023, kdy vládní dávky pomohly Američanům rozšířit jejich rozpočty na nákup potravin, nakupující letos hledají hodnotu, což přimělo společnost Kraft-Heinz a její kolegy, aby po letech zvyšování cen upravili své produkty a strategie.
Celkové objemy za čtvrtletí klesly o 3,2 procentního bodu, zatímco ceny v celém portfoliu společnosti Kraft-Heinz vzrostly o 2,7 procentního bodu.
Pokles objemů v jejím největším segmentu v Severní Americe se zmírnil, a to o 3,7 procentního bodu oproti loňskému poklesu o 6,5 procentního bodu.

Společnost Kraft Heinz se opírá o propagační akce, které mají pomoci oživit objemy na všech jejích trzích, ale stále vysoká inflace toto úsilí brzdí.
Společnost přesto očekává, že v druhé polovině roku se objemy dostanou do kladných čísel.
Podle údajů LSEG vykázal výrobce kečupů Heinz za tři měsíce končící 30. březnem čisté tržby ve výši 6,41 miliardy USD, zatímco průměrný odhad analytiků činil 6,43 miliardy USD.
Upravený zisk na akcii ve výši 69 centů byl v souladu s odhady analytiků.
Společnost ponechala své prognózy pro organický růst čistých tržeb na stejné úrovni až 2 % a pro růst upraveného zisku v rozmezí 1% až 3%.
Zdroj: Reuters, zdroj úvodní fotografie: Bloomberg