V posledním třetím čtvrtletí se společnost přehoupla do zisku, k čemuž přispělo zvýšení cen jejích streamovacích služeb a růst počtu předplatitelů ve všech regionech, a předpověděla, že počet jejích měsíčních posluchačů dosáhne v prázdninovém čtvrtletí 601 milionů.
Generální ředitel Daniel Ek tehdy agentuře Reuters řekl, že se společnost stále zaměřuje na efektivitu, aby z každého dolaru získala více.
V pondělí uvedl, že vzhledem k nedávné pozitivní zprávě o hospodaření a její výkonnosti bude snížení v tomto rozsahu působit překvapivě velkým dojmem.
„V průběhu let 2024 a 2025 jsme debatovali o menších sníženích,“ uvedl generální ředitel Daniel Ek v mailu zaměstnancům.
„Přesto jsem se vzhledem k rozdílu mezi naším cílovým finančním stavem a našimi současnými provozními náklady rozhodl, že zásadní opatření k racionalizaci našich nákladů je nejlepší možností, jak dosáhnout našich cílů.“
Zdroj: Reuters, zdroj úvodní fotografie: CNBC