oats

Výrobce žvýkaček General Mills snižuje výhled prodeje, protože zvýšení cen sráží poptávku

Cheerios Maker General Mills snižuje prodej prodeje jako ceny zvýšení kladiva poptávky prosince (Reuters) General Mills (GIS.N) snížil ve středu svou roční prognózu prodeje a zmeškal odhady druhého čtvrtletí, varoval se o pomalejší zotavení v poptávce po opakovaném zvýšení cen na jeho snídaňových obilovin, občerstveních a výrobcích pro domácí zvířata.

Její akcie klesly o 4% v obchodování s premarkety, protože výrobce obilovin Cheerios také snížil horní konec svého ročního upraveného prognózy růstu zisku na 4% a 5% v důsledku stále vysokých vstupních nákladů, zejména práce.

Zvýšené úrokové sazby a lepkavá inflace přimějí spotřebitele k výběru spížů z levnějších soukromých alternativ k dražnějším národním značkám, jako jsou obecné mlýny a značky Conagra (CAG.N).

Řada zvýšení cen, která se provádějí k vyrovnání strmých vstupních nákladů, také přiměla spotřebitele k nakupování menších velikostí balení a košíků.

„Celý rok jsme revidovali náš výhled na špičkový výhled, abychom zohlednili pomalejší zotavení objemu,“ uvedl ve svém prohlášení generální ředitel Jeff Harmening.

Celkové objemy ve svém maloobchodním segmentu v Severní Americe klesly o 5 procentních bodů, zatímco čisté prodej se snížil na středním číslem pro americké občerstvení, jako je Nature Valley a jeho snídaňové obiloviny, včetně Cheerios a Cinnamon Toast Crunch.

Organické čisté tržby General Mills předpovídají tržby mezi 1% a plochou z roku před rokem ve srovnání s dřívější prognózou pro růst o 3% až 4%. Podle dat LSEG analytici očekávali růst o 2,4%.
Jeho čtvrtletní čistý tržby klesly o 2% na 5,14 miliardy USD, což je pod odhady 5,35 miliardy USD.

Přesto vyšší ceny pomohly hrubé marži zvýšit o 170 bazických bodů, přičemž upravený zisk společnosti na akcii 1,25 USD překonal očekávání trhu 1,16 USD.

Cheerios Maker General Mills snižuje prodej prodeje jako ceny zvýšení kladiva poptávkyprosince (Reuters) – General Mills (GIS.N) snížil ve středu svou roční prognózu prodeje a zmeškal odhady druhého čtvrtletí, varoval se o pomalejší zotavení v poptávce po opakovaném zvýšení cen na jeho snídaňových obilovin, občerstveních a výrobcích pro domácí zvířata.

Zdroj: Reuters

Zdroj úvodní fotografie: cnbs.com

Chcete začít obchodovat a nevíte jak na to? Zanechte nám na sebe kontakt a my Vám rádi a nezávazně poradíme.

    Facebook
    Twitter
    LinkedIn