Její akcie klesly o 4% v obchodování s premarkety, protože výrobce obilovin Cheerios také snížil horní konec svého ročního upraveného prognózy růstu zisku na 4% a 5% v důsledku stále vysokých vstupních nákladů, zejména práce.
Zvýšené úrokové sazby a lepkavá inflace přimějí spotřebitele k výběru spížů z levnějších soukromých alternativ k dražnějším národním značkám, jako jsou obecné mlýny a značky Conagra (CAG.N).
Řada zvýšení cen, která se provádějí k vyrovnání strmých vstupních nákladů, také přiměla spotřebitele k nakupování menších velikostí balení a košíků.
„Celý rok jsme revidovali náš výhled na špičkový výhled, abychom zohlednili pomalejší zotavení objemu,“ uvedl ve svém prohlášení generální ředitel Jeff Harmening.
Celkové objemy ve svém maloobchodním segmentu v Severní Americe klesly o 5 procentních bodů, zatímco čisté prodej se snížil na středním číslem pro americké občerstvení, jako je Nature Valley a jeho snídaňové obiloviny, včetně Cheerios a Cinnamon Toast Crunch.
Organické čisté tržby General Mills předpovídají tržby mezi 1% a plochou z roku před rokem ve srovnání s dřívější prognózou pro růst o 3% až 4%. Podle dat LSEG analytici očekávali růst o 2,4%.
Jeho čtvrtletní čistý tržby klesly o 2% na 5,14 miliardy USD, což je pod odhady 5,35 miliardy USD.
Přesto vyšší ceny pomohly hrubé marži zvýšit o 170 bazických bodů, přičemž upravený zisk společnosti na akcii 1,25 USD překonal očekávání trhu 1,16 USD.
Cheerios Maker General Mills snižuje prodej prodeje jako ceny zvýšení kladiva poptávkyprosince (Reuters) – General Mills (GIS.N) snížil ve středu svou roční prognózu prodeje a zmeškal odhady druhého čtvrtletí, varoval se o pomalejší zotavení v poptávce po opakovaném zvýšení cen na jeho snídaňových obilovin, občerstveních a výrobcích pro domácí zvířata.
Zdroj: Reuters
Zdroj úvodní fotografie: cnbs.com