Společnost Zoom Video Communications (NASDAQ:ZM) plánuje v blízké budoucnosti zavést nové cenové modely pro své produkty kontaktních center.
Nabídka kontaktního centra od Zoomu bude zahrnovat variabilní plány s různými funkcemi, včetně hlasové a video komunikace, chatu, SMS, transkripce v reálném čase, dálkového ovládání, integrace CTI a prvků AI Companion, včetně funkce sumarizace.
Ceny těchto plánů budou začínat na 69 USD měsíčně pro verzi Essentials, 99 USD pro Premium a 149 USD pro Elite.
Po oznámení těchto novinek vzrostly akcie společnosti o 1,8 %.
Zákazníci, kteří si vyberou balíčky Essentials nebo Premium, budou mít možnost přidat další služby, jako je Zoom AI Expert Assist a řízení pracovní síly.
„Od svého loňského uvedení na trh zaznamenalo Zoom Contact Center neuvěřitelný rozmach, dosáhlo více než 700 zákazníků a rozšířilo se do firem všech velikostí, od středně velkých společností až po globální podniky,“ uvedl Vi Chau, vedoucí produktové divize Zoom Phone a Contact Center ve společnosti Zoom.
„Strategicky jsme investovali do oblastí, jako je pokročilá umělá inteligence, řízení pracovní síly a rozšíření omnichannel, abychom pomohli budovat smysluplné zákaznické zkušenosti. Tyto nové tarify poskytují výjimečnou hodnotu na všech úrovních, včetně funkcí podnikové úrovně na základní úrovni, za které si jiné společnosti účtují příplatky.“
Zdroj: Investing.com